Show simple item record

Příklad tvorby vážné digitální hry na základě zkušeností z kurzu „Design vážných her“ na letní škole v Tallinu

dc.contributor.authorDědičová, Marie
dc.date.accessioned2024-07-10T09:15:46Z
dc.date.available2024-07-10T09:15:46Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14178/2554
dc.description.abstractLetní škola v Tallinu probíhala od 11. do 29. 7. 2022 a nabídla studentům 22 kurzů nejrůznějšího zaměření. Kurz, jehož jsem byla účastníkem, s názvem "Design vážných her" probíhal od 18. do 22.7 a zúčastnilo se jej 14 lidí z celého světa (Německo, Rakousko, Švýcarsko, USA, Brazílie, Chile, Itálie, Řecko, Sýrie, Nizozemsko, Francie). Hlavními vyučujícími byli Martin Sillaots a Mikhail Fiadotau z oddělení Digitálních technologií Tallinské univerzity.cs
dc.description.abstractLetní škola v Tallinu probíhala od 11. do 29. 7. 2022 a nabídla studentům 22 kurzů nejrůznějšího zaměření. Kurz, jehož jsem byla účastníkem, s názvem "Design vážných her" probíhal od 18. do 22.7 a zúčastnilo se jej 14 lidí z celého světa (Německo, Rakousko, Švýcarsko, USA, Brazílie, Chile, Itálie, Řecko, Sýrie, Nizozemsko, Francie). Hlavními vyučujícími byli Martin Sillaots a Mikhail Fiadotau z oddělení Digitálních technologií Tallinské univerzity.en
dc.language.isocs
dc.relation.urlhttps://journals.muni.cz/pedor/article/view/33729/28715
dc.rightsCreative Commons Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Nezpracovávejte 4.0 Internationalcs
dc.rightsCreative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivativeWorks 4.0 Internationalen
dc.titlePříklad tvorby vážné digitální hry na základě zkušeností z kurzu „Design vážných her“ na letní škole v Tallinucs
dcterms.accessRightsopenAccess
dcterms.licensehttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode
dc.date.updated2024-07-10T09:15:46Z
dc.identifier.eissn1805-9511
dc.relation.fundingReferenceinfo:eu-repo/grantAgreement///SVV260592
dc.date.embargoStartDate2024-07-10
dc.type.obd73
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.identifier.obd626251
dc.subject.rivPrimary50000::50300::50301
dcterms.isPartOf.namePedagogická orientace
dcterms.isPartOf.issn1211-4669
dcterms.isPartOf.journalYear2022
dcterms.isPartOf.journalVolume32
dcterms.isPartOf.journalIssue2
uk.faculty.primaryId117
uk.faculty.primaryNamePedagogická fakultacs
uk.faculty.primaryNameFaculty of Educationen
uk.department.primaryId1578
uk.department.primaryNameKatedra preprimární a primární pedagogikycs
uk.department.primaryNameDepartment of Pre-primary and Primary Educationen
dc.title.translatedAn example of designing a serious digital game based on experiences from Design of serious games summer school course in Tallinen
dc.description.pageRange139-143
dc.type.obdHierarchyCsČLÁNEK V ČASOPISU::článek v časopisu::jiný článekcs
dc.type.obdHierarchyEnJOURNAL ARTICLE::journal article::other articleen
dc.type.obdHierarchyCode73::152::200en
uk.displayTitlePříklad tvorby vážné digitální hry na základě zkušeností z kurzu „Design vážných her“ na letní škole v Tallinucs
uk.displayTitle.translatedAn example of designing a serious digital game based on experiences from Design of serious games summer school course in Tallinen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record