dc.contributor.author | Dědičová, Marie | |
dc.date.accessioned | 2024-07-10T09:15:46Z | |
dc.date.available | 2024-07-10T09:15:46Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14178/2554 | |
dc.description.abstract | Letní škola v Tallinu probíhala od 11. do 29. 7. 2022 a nabídla studentům 22 kurzů nejrůznějšího zaměření. Kurz, jehož jsem byla účastníkem, s názvem "Design vážných her" probíhal od 18. do 22.7 a zúčastnilo se jej 14 lidí z celého světa (Německo, Rakousko, Švýcarsko, USA, Brazílie, Chile, Itálie, Řecko, Sýrie, Nizozemsko, Francie). Hlavními vyučujícími byli Martin Sillaots a Mikhail Fiadotau z oddělení Digitálních technologií Tallinské univerzity. | cs |
dc.description.abstract | Letní škola v Tallinu probíhala od 11. do 29. 7. 2022 a nabídla studentům 22 kurzů nejrůznějšího zaměření. Kurz, jehož jsem byla účastníkem, s názvem "Design vážných her" probíhal od 18. do 22.7 a zúčastnilo se jej 14 lidí z celého světa (Německo, Rakousko, Švýcarsko, USA, Brazílie, Chile, Itálie, Řecko, Sýrie, Nizozemsko, Francie). Hlavními vyučujícími byli Martin Sillaots a Mikhail Fiadotau z oddělení Digitálních technologií Tallinské univerzity. | en |
dc.language.iso | cs | |
dc.relation.url | https://journals.muni.cz/pedor/article/view/33729/28715 | |
dc.rights | Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Nezpracovávejte 4.0 International | cs |
dc.rights | Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivativeWorks 4.0 International | en |
dc.title | Příklad tvorby vážné digitální hry na základě zkušeností z kurzu „Design vážných her“ na letní škole v Tallinu | cs |
dcterms.accessRights | openAccess | |
dcterms.license | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode | |
dc.date.updated | 2024-07-10T09:15:46Z | |
dc.identifier.eissn | 1805-9511 | |
dc.relation.fundingReference | info:eu-repo/grantAgreement///SVV260592 | |
dc.date.embargoStartDate | 2024-07-10 | |
dc.type.obd | 73 | |
dc.type.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.identifier.obd | 626251 | |
dc.subject.rivPrimary | 50000::50300::50301 | |
dcterms.isPartOf.name | Pedagogická orientace | |
dcterms.isPartOf.issn | 1211-4669 | |
dcterms.isPartOf.journalYear | 2022 | |
dcterms.isPartOf.journalVolume | 32 | |
dcterms.isPartOf.journalIssue | 2 | |
uk.faculty.primaryId | 117 | |
uk.faculty.primaryName | Pedagogická fakulta | cs |
uk.faculty.primaryName | Faculty of Education | en |
uk.department.primaryId | 1578 | |
uk.department.primaryName | Katedra preprimární a primární pedagogiky | cs |
uk.department.primaryName | Department of Pre-primary and Primary Education | en |
dc.title.translated | An example of designing a serious digital game based on experiences from Design of serious games summer school course in Tallin | en |
dc.description.pageRange | 139-143 | |
dc.type.obdHierarchyCs | ČLÁNEK V ČASOPISU::článek v časopisu::jiný článek | cs |
dc.type.obdHierarchyEn | JOURNAL ARTICLE::journal article::other article | en |
dc.type.obdHierarchyCode | 73::152::200 | en |
uk.displayTitle | Příklad tvorby vážné digitální hry na základě zkušeností z kurzu „Design vážných her“ na letní škole v Tallinu | cs |
uk.displayTitle.translated | An example of designing a serious digital game based on experiences from Design of serious games summer school course in Tallin | en |