“A better me”: Using acoustically modified learner voices as models
( "Lepší já": Využití akusticky modifikovaného hlasu studentů jako modelu )

Datum vydání
2022Publikováno v
Language Learning and TechnologyRočník / Číslo vydání
26 (1)ISBN / ISSN
ISSN: 1094-3501Metadata
Zobrazit celý záznamKolekce
Abstrakt
The paper presents the results of an intervention which sought to improve the production of prominence-related features in L2 English by four French-speaking university lecturers by using their acoustically modified voices.
Studie představuje výsledky pedagogické intervence, jejímž cílem bylo zlepšit výslovnost rysů souvisejících s prominencí v angličtině jako cizím jazyce čtyř francouzsky hovořících univerzitních profesorů, a to za pomocí využití jejich akusticky modifikovaných hlasů.
Klíčová slova
pronunciation teaching, L2 English, prominence
výuka výslovnosti, cizinecká angličtina, prominence
Trvalý odkaz
https://hdl.handle.net/20.500.14178/1646Licence
Licence pro užití plného textu výsledku: Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Nezpracovávejte 4.0 International