Přeskočit na obsah

Repozitář publikační činnosti

    • čeština
    • English
  • čeština 
    • čeština
    • English
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Repozitář publikační činnosti UK
  • Fakulty
  • Pedagogická fakulta
  • Zobrazit záznam
  • Repozitář publikační činnosti UK
  • Fakulty
  • Pedagogická fakulta
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Program Začít spolu jako inovace měnící tvář českého školství

( The Step By Step Programme as an Inovation Changingthe Face of the Education System in the Czech Republic )

jiný článek
Creative Commons License IconCreative Commons BY Icon
vydavatelská verze
  • žádná další verze
Thumbnail
File can be accessed.Získat publikaci
Autor
Poche Kargerová, JanaORCiD Profile - 0000-0002-6273-2157
Seberová, Alena
Věra, Váňová Krejčová
Datum vydání
2022
Publikováno v
Pedagogika
Ročník / Číslo vydání
72 (2)
ISBN / ISSN
ISSN: 0031-3815
ISBN / ISSN
eISSN: 2336-2189
Metadata
Zobrazit celý záznam
Kolekce
  • Pedagogická fakulta

Tato publikace má vydavatelskou verzi s DOI 10.14712/23362189.2021.2103

Abstrakt
Cílem diskusního příspěvku je analyticky reflektovat vývoj a zejména přínos vzdělávacího programu Začít spolu na poli inovací preprimárního a primárního vzdělávání v České republice. Záměrem je nejen popsat konkrétní kvalitativní změny, které program vnesl a vnáší do každodenní pedagogické praxe škol, ale rovněž zachytit dopady implementace programu Začít spolu na širší terén kurikulární reformy a kvality učitelské profese.
 
The aim of the discussion paper is to analytically reflect on the development and especially the contribution of the Start Together educational programme in the field of innovations in pre-primary and primary education in the Czech Republic. The intention is not only to describe the specific qualitative changes that the programme has brought and is bringing to the everyday pedagogical practice of schools, but also to capture the impact o fthe implementation of the Start Together programme on the wider field of curriculum reform and the quality of the teaching profession.
Zobrazit v dalších jazycích
Klíčová slova
Začít spolu, inovace ve vzdělávání, základní vzdělávání, předškolní vzdělávání, kurikulární reforma, profesní standard, profesní rozvoj, vzájemná kolegiální podpora, metoda skupinové reflexe Wanda
 
Step by Step, innovations in education, primary education, early childhood education, curriculum reform, professional standards, professional development, peer peer support, Wanda group reflection method.
Zobrazit v dalších jazycích
Trvalý odkaz
https://hdl.handle.net/20.500.14178/2449
Licence

Licence pro užití plného textu výsledku: Creative Commons Uveďte původ 4.0 International

Zobrazit podmínky licence

xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-publication-version-

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
Atmire NV
 

 

O repozitáři

O tomto repozitářiAkceptované druhy výsledkůPovinné popisné údajePoučeníCC licence

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekcePracovištěDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekcePracovištěDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
Atmire NV