Přeskočit na obsah

Repozitář publikační činnosti

    • čeština
    • English
  • čeština 
    • čeština
    • English
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Repozitář publikační činnosti UK
  • Fakulty
  • Fakulta sociálních věd
  • Zobrazit záznam
  • Repozitář publikační činnosti UK
  • Fakulty
  • Fakulta sociálních věd
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The Role of Social (Political) Identity and Mediated “Reality” in Voter Behaviour (Case Study Slovakia)

příspěvek v recenzovaném konferenčním sborníku
Creative Commons License IconCreative Commons BY IconCreative Commons NC Icon
vydavatelská verze
  • žádná další verze
Thumbnail
File can be accessed.Získat publikaci
Autor
Švecová, MartinaORCiD Profile - 0000-0001-5971-0574
Carrilho, Kleber
Horsmanheimo, Laura
Linnamäki, Katinka
Helsinki Hub on Emotions, Populism and Polarisation

Zobrazit další autory

Datum vydání
2024
Publikováno v
Working Papers in Emotions, Populism and Polarisation
Nakladatel / Místo vydání
University of Helsinki (Helsinki)
Ročník / Číslo vydání
3 (1)
ISBN / ISSN
ISBN: 0-000-00000-0eISSN: 2737-3657
Metadata
Zobrazit celý záznam
Kolekce
  • Fakulta sociálních věd
Abstrakt
The study examines why voters in Slovakia's corruption-ridden political landscape continue to supportpoliticians with criminal ties, despite extensive media exposure of their misconduct. Drawing from LilianManson's 'Uncivil Agreement: How Politics Became Our Identity', it suggests that emotional bonds andsocial identities often override rational evaluations, with media representation of political figures playinga pivotal role. The analysis focuses on the representation of Slovak Prime Ministers Peter Pellegriniand Igor Matovič during the early COVID-19 pandemic, highlighting how journalistic practices,intensified by a multiplier effect, shape public perceptions and impact democracy in Central and EasternEurope.
Klíčová slova
balance analysis, emotions, hostile media effect, media discourse, representation, social identity, self-categorization theory, sentiment analysis
Trvalý odkaz
https://hdl.handle.net/20.500.14178/2563
Licence

Licence pro užití plného textu výsledku: Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně 4.0 International

Zobrazit podmínky licence

xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-publication-version-

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
Atmire NV
 

 

O repozitáři

O tomto repozitářiAkceptované druhy výsledkůPovinné popisné údajePoučeníCC licence

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekcePracovištěDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekcePracovištěDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
Atmire NV