Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Východiska a teoretické koncepty projektu Školy pro budoucnost
Background and theoretical concepts of the Schools for the Future project
Výzvy a požadavky na všeobecnou transformaci vzdělávání, jež zaznívají v teoretických debatách, jsou často s nadšením prosazovány přímo v praxi - jak tomu bylo i v projektu Školy pro budoucnost. V tomto textu jsou představeny ...
Analýza pohledu a postojů žáků v projektu Školy pro budoucnost
Analysis of pupils' views and attitudes in the Schools for the Future project
Zde představujeme část výzkumné zprávy projektu Školy pro budoucnost, kde jsou předloženy výsledky analýzy pohledu žáků. Metody této analýzy poskytují obraz o hlavních dopadech kreativního vzdělávání na žáky, a to i z ...
Metodika zvyšování kapacit místních aktérů k udržitelnému rozvoji regionu
Methodology for increasing the capacity of local actors for sustainable development of the region
Z analýzy potřeb venkova a malých obcí z hlediska udržitelnosti vyplývá, že předpoklady k nastartování změn leží mj. v oblasti sociální: patří mezi ně sociální kapitál (důvěra, rozvinuté vztahy mezi aktéry, společné aktivity) ...
Kreativita ve vzdělávání – jak ovlivňuje procesy učení a jejich výsledky
Creativity in education - how it affects learning processes and their results
Školství ve vyspělých zemích prochází zásadními změnami, a/nebo se na ně alespoň připravuje - reaguje tak na měnící se podmínky společenského vývoje. Jde nejen o bezprecedentní nárůst informací ve všech oblastech lidské ...