Zobrazit minimální záznam

Analýza pohledu a postojů žáků v projektu Školy pro budoucnost 

dc.contributor.authorDlouhá, Jana
dc.contributor.authorMacháčková Henderson, Laura
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-80-87076-33-0
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14178/1853
dc.description.abstractZde představujeme část výzkumné zprávy projektu Školy pro budoucnost, kde jsou předloženy výsledky analýzy pohledu žáků. Metody této analýzy poskytují obraz o hlavních dopadech kreativního vzdělávání na žáky, a to i z pohledu učitelů a konzultantů kreativity, a tento dopad vyhodnocují kvalitativně. Protože inovace ve vzdělávání, které program přinášel, měly působit na žáky z různých hledisek, bylo cílem výzkumu toto působení ověřit přímo v dialogu s touto cílovou skupinou, a/nebo k tomuto cíli využít různé formy jejich reflexe projektu a vlastní situace v jeho rámci.cs
dc.description.abstractHere we present part of the Schools for the Future research report, with results of the analysis of the pupils' perception of the programme. The methods of this analysis provide a picture of the main impacts of creative education on pupils, also from the perspective of teachers and creativity consultants, and assess this impact qualitatively. As the educational innovations brought about by the programme were intended to have an influence on pupils from different perspectives, the research aimed to verify this impact directly in dialogue with this target group, and/or to use different forms of their reflection on the project and their own situation within it for this purpose.en
dc.language.isocs
dc.publisherUniverzita Karlova, Centrum pro otázky životního prostředí
dc.relation.urlhttps://www.czp.cuni.cz/czp/index.php/cz/publikace/1319-analyza-pohledu-a-postoju-zaku-v-projektu-skoly-pro-budoucnost-2022
dc.rightsCreative Commons Uveďte původ-Nezpracovávejte 4.0 Internationalcs
dc.rightsCreative Commons Attribution-NoDerivativeWorks 4.0 Internationalen
dc.titleAnalýza pohledu a postojů žáků v projektu Školy pro budoucnostcs
dcterms.accessRightsopenAccess
dcterms.licensehttps://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/legalcode
dc.date.updated2023-10-02T06:15:52Z
dc.subject.keywordKreativní vzdělávánícs
dc.subject.keywordvýsledky programucs
dc.subject.keywordkvalitativní analýzacs
dc.subject.keyworddopad na žákycs
dc.subject.keywordCreative educationen
dc.subject.keywordprogramme outcomesen
dc.subject.keywordqualitative analysisen
dc.subject.keywordimpact on pupilsen
dc.publisher.publicationPlacePraha
dc.description.pagination28
dc.relation.fundingReferenceinfo:eu-repo/grantAgreement/KHP/OP PPR/CZ.07.4.68/0.0/0.0/19_068/0001445
dc.date.embargoStartDate2023-10-02
dc.type.obd121
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.identifier.obd625880
dc.identifier.rivRIV/00216208:11690/22:10458220
dc.subject.rivPrimary50000::50300::50301
uk.faculty.primaryId131
uk.faculty.primaryNameCentrum pro otázky životního prostředícs
uk.faculty.primaryNameEnvironment Centreen
uk.department.primaryId131
uk.department.primaryNameCentrum pro otázky životního prostředícs
uk.department.primaryNameEnvironment Centreen
dc.title.translatedAnalysis of pupils' views and attitudes in the Schools for the Future projecten
dc.type.obdHierarchyCsJINÝ VÝSLEDEK::jiné výsledky::výzkumná zprávacs
dc.type.obdHierarchyEnOTHER OUTPUT::other result::reporten
dc.type.obdHierarchyCode121::128::153en
uk.displayTitleAnalýza pohledu a postojů žáků v projektu Školy pro budoucnost cs
uk.displayTitle.translatedAnalysis of pupils' views and attitudes in the Schools for the Future project en


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam