Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 10
Metodika zvyšování kapacit místních aktérů k udržitelnému rozvoji regionu
Methodology for increasing the capacity of local actors for sustainable development of the region
Z analýzy potřeb venkova a malých obcí z hlediska udržitelnosti vyplývá, že předpoklady k nastartování změn leží mj. v oblasti sociální: patří mezi ně sociální kapitál (důvěra, rozvinuté vztahy mezi aktéry, společné aktivity) ...
Metodika stanovení Nutriční stopy a její praktické využití v podmínkách ČR
Methodology for calculating Nutritional Footprint and its practical use in the Czech Republic
Metodický dokument popisuje výběr indikátorů dopadu na životní prostředí pro potraviny a jejich agregaci do jednoho integrovaného indikátoru environmentálního dopadu, tzv. Nutriční stopy. Funkční jednotkou je jedna porce ...
Metodika tvorby a využití případových studií ve výuce a formou Open Educational Resources (OER)
Methodology of development of case studies for Higher Education and as Open Educational Resources (OER)
Metodika tvorby regionálních případových studií (PS) udržitelného rozvoje pro vysokoškolské vzdělávání má za cíl podpořit využití konkrétních příkladů z praxe ve výuce a současné vést k rozvíjení výzkumných nástrojů ...
Metodika zajištění kvality otevřených vzdělávacích zdrojů pro vysokoškolské vzdělávání
Methodology for ensuring the quality of open educational resources for higher education
V rámci metodiky popisujeme jak správně využívat a vytvářet kvalitní otevřené vzdělávací zdroje (OER), přičemž se zaměřujeme na zdroje na bázi MediaWiki softwaru, jež se označují také jako wiki systémy. Zabýváme se také ...
Metodika evaluace programů environmentální výchovy
The methodology for evaluation of environmental education programs
Programy environmentální výchovy a vzdělávání musí často doložit svou efektivitu - základním prostředkem k tomu jsou evaluační výzkumy. Evaluační výzkumy si zadávají zpravidla realizátoři či sponzoři programů a na jejich ...
Metodika analýzy aktérů
Actor Analysis Methodology
Analýza aktérů mapuje určitý problém z pohledu zúčastněných aktérů, všímá si jejich zájmů, role, vzájemných vztahů, a vlivu na vývoj ve sledované oblasti. Jejím cílem je tak určit, v jakém sociálním prostředí se určitá ...
Metodika vzdělávání k odpovědné spotřebě a životnímu stylu
Methodology of the Education for Responsible Consumption and Lifestyle
Metodika vychází z dosavadního teoretického poznání a zkušeností s tvorbou a realizací programu zaměřeného na utváření spotřebních zvyklostí ve vzdělávání, reflektuje současné trendy dané oblasti i diskuse probíhající v ...
Metodika využití wiki software ve výuce
The methodology for use of wiki software in education
Metodika využití wiki software ve výuce je určena všem pedagogům, kteří chtějí ve své práci používat prostředí wiki. Seznamuje s charakteristikami wiki prostředí, zabývá se různými možnostmi aktivního využití, přináší ...
Metodika týmové spolupráce a tvorby týmů pro vysokoškolské vzdělávání
The Methodology of Team Cooperation and Team Creation in Higher Education
Cílem metodiky je poskytnout základní teoretický a především praktický rámec pro vysokoškolské učitele, kteří se snaží o zvýšení podílu samostatné práce studentů v procesu učení a využívají aktivní metody výuky a metodické ...
Metodika tvorby textů v otevřeném internetovém prostoru pro vysokoškolské vzdělávání formou e-learningu
Methodology of text creation in open an internet space for higher education through e-learning
Metodika tvorby textů v otevřeném internetovém prostoru poskytuje základní teoretický i praktický rámec pro využití otevřeného internetového prostoru jako nástroje pro výuku studentů na vysokých školách, která je vedena ...