Glottalization and linking in the L2 speech of Czech learners of Spanish, Italian and Portuguese
( Glotalizace a vázání u českých mluvčích španělštiny, italštiny a portugalštiny )
Publication date
2022Published in
Second Language ResearchVolume / Issue
38 (4)ISBN / ISSN
ISSN: 0267-6583Metadata
Show full item recordCollections
This publication has a published version with DOI 10.1177/02676583211015803
Abstract
The study examines native speakers of Czech, a language that is associated with a frequent use of glottalization in vowel-initial word onsets, in the second language context of three Romance languages that predominantly employ linking between words (Spanish, Italian and Portuguese).
Studie zkoumá rodilé mluvčí češtiny - jazyka, v němž je často využívána glotalizace (ráz) na počátku slov začínajících na samohlásku - v cizojazyčném kontextu tří románských jazyků, které mezi slovy převážně využívají vázání (španělština, italština a portugalština).
Keywords
Czech, fluency, glottalization, linking, Romance languages, second language acquisition
čeština, plynulost, glotalizace, vázání, románské jazyky, osvojování cizího jazyka
Permanent link
https://hdl.handle.net/20.500.14178/1620License
Plný text výsledku je zpřístupněn v repozitáři pouze přihlášeným uživatelům Univerzity Karlovy, pouze pro čtení. Dále lze plné texty z repozitáře stahovat, případně tisknout, ale pouze pro osobní potřebu (viz § 30 zákona č. 121/2000 Sb., autorského zákona).