Přeskočit na obsah

Repozitář publikační činnosti

    • čeština
    • English
  • čeština 
    • čeština
    • English
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Repozitář publikační činnosti UK
  • Fakulty
  • Pedagogická fakulta
  • Zobrazit záznam
  • Repozitář publikační činnosti UK
  • Fakulty
  • Pedagogická fakulta
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

School Partnerships with Private Tutoring Providers: Weighing the Risks and Benefits by Czech School Principals

původní článek
Creative Commons License IconCreative Commons BY IconCreative Commons NC IconCreative Commons NC Icon
en
vydavatelská verze
  • žádná další verze
Thumbnail
File can be accessed.Získat publikaci
Autor
Šťastný, VítORCiD Profile - 0000-0001-6300-7099WoS Profile - D-8020-2017Scopus Profile - 56575136400
Chvál, MartinORCiD Profile - 0000-0001-8027-8907Scopus Profile - 55556325100
Walterová, EliškaORCiD Profile - 0000-0002-8947-7061WoS Profile - F-6971-2017Scopus Profile - 8660946600
Datum vydání
2023
Publikováno v
Leadership and Policy in Schools
Ročník / Číslo vydání
22 (2)
ISBN / ISSN
ISSN: 1570-0763
Informace o financování
GA0/GA/GA18-00939S
Metadata
Zobrazit celý záznam
Kolekce
  • Pedagogická fakulta

Tato publikace má vydavatelskou verzi s DOI 10.1080/15700763.2021.1977331

Abstrakt
The paper describes various forms and modes of partnerships and cooperation between mainstream schools and private tutoring providers, and their risks and benefits as perceived by Czech school leaders. Its main findings are drawn from interviews with management representatives of 43 lower-secondary schools. Schools displayed tutors' advertisements, recommended private tutors to students, cooperated with tutors or offered school premises for private tutoring. Some forms and modes of collaboration could be mutually beneficial, whilst others were at the edge of ethical practices. Most principals carefully weighed perceived benefits and risks of such partnerships, but others practiced a laissez-faire school policy.
Klíčová slova
shadow education, private tutoring, partnerships, schools, principals
Trvalý odkaz
https://hdl.handle.net/20.500.14178/2181
Zobraz publikaci v dalších systémech
WOS:000704242300001
SCOPUS:2-s2.0-85116437351
Licence

Licence pro užití plného textu výsledku: Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Nezpracovávejte 4.0 International

Zobrazit podmínky licence

xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-publication-version-

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
Atmire NV
 

 

O repozitáři

O tomto repozitářiAkceptované druhy výsledkůPovinné popisné údajePoučeníCC licence

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekcePracovištěDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekcePracovištěDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
Atmire NV