Přeskočit na obsah

Repozitář publikační činnosti

    • čeština
    • English
  • čeština 
    • čeština
    • English
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Repozitář publikační činnosti UK
  • Fakulty
  • Pedagogická fakulta
  • Zobrazit záznam
  • Repozitář publikační činnosti UK
  • Fakulty
  • Pedagogická fakulta
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Breakfast clubs in the Czech Republic: food security, socialisation, education, or participation? The evolution of intervention goals

původní článek
Creative Commons License IconCreative Commons BY IconCreative Commons NC IconCreative Commons NC Icon
en
vydavatelská verze
  • žádná další verze
Thumbnail
File can be accessed.Získat publikaci
Autor
Simonová, JaroslavaORCiD Profile - 0000-0001-6698-4012WoS Profile - D-4927-2017Scopus Profile - 55906899300
Straková, JanaORCiD Profile - 0000-0002-1057-8864WoS Profile - E-2319-2017Scopus Profile - 55890666600
Datum vydání
2025
Publikováno v
Humanities & Social Sciences Communications
Nakladatel / Místo vydání
Springer Nature
Ročník / Číslo vydání
12 (11 June 2025)
ISBN / ISSN
ISSN: 2662-9992
ISBN / ISSN
eISSN: 2662-9992
Informace o financování
MSM//LX22NPO5101
Metadata
Zobrazit celý záznam
Kolekce
  • Pedagogická fakulta

Tato publikace má vydavatelskou verzi s DOI 10.1057/s41599-025-04889-7

Abstrakt
This study examines the implementation of breakfast clubs across all the Czech schools that opted for this intervention under an EU-funded programme aimed at supporting socioeconomically disadvantaged students. Schools were given the flexibility to tailor the programme to local needs. Using a combination of inductive and deductive content analysis of school reports, we found a shift in focus from nutrition to broader educational, socialisation, and participatory goals. While the original nutritional objectives were often overshadowed, the adaptations made by schools addressed the broader needs of their students effectively. The findings highlight the importance of balancing fidelity to core goals with adaptability in educational interventions. The lessons learned offer valuable insights for similar programmes in other socio-economically challenged contexts.
Klíčová slova
breakfast clubs, Czech Republic, intervention, process evaluation, qualitative
Trvalý odkaz
https://hdl.handle.net/20.500.14178/3218
Zobraz publikaci v dalších systémech
WOS:001507218500007
SCOPUS:2-s2.0-105007763662
Licence

Licence pro užití plného textu výsledku: Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Nezpracovávejte 4.0 International

Zobrazit podmínky licence

xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-publication-version-

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
Atmire NV
 

 

O repozitáři

O tomto repozitářiAkceptované druhy výsledkůPovinné popisné údajePoučeníCC licence

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekcePracovištěDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekcePracovištěDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
Atmire NV