Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
O cestách z fenoménu ohrožení
On ways out of the phenomenon of endangerment
Fenomény ohrožení, hrozby, ohroženosti i neohrozitelnosti, související s řečí pravdy a s řečí, která se za pravdu jen vydává, ale je lží, jsou promýšleny v předkládaném textu. Co je opakem či hrází ohroženosti? Jak čelit ...
Otevřená duše a banalita ve výchově
Open soul and banality in education
Text se zaměřuje na rozdíl mezi uzavřenou a otevřenou duší v pojetí Jana Patočky, který statí Komenský a otevřená duše usiloval čelit banálnímu pochopení Komenského díla a odkazoval na nutnost pečlivě rozlišovat myšlení ...
Freedom as an Aim of Education
(2022)
This is the second editorial of the first volume of the journal Theology and Philosophy of Education. The title of this editorial shows what could be seen as a common topic for all of the articles published in this second ...