Zobrazit minimální záznam

Ráz ve španělštině, italštině a portugalštině českých mluvčích

dc.contributor.authorObstová, Zora
dc.contributor.authorŠturm, Pavel
dc.contributor.authorSkarnitzl, Radek
dc.contributor.authorČermák, Petr
dc.contributor.authorHricsina, Jan
dc.date.accessioned2023-01-30T11:41:03Z
dc.date.available2023-01-30T11:41:03Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14178/1695
dc.description.abstractTato studie analyzuje, do jaké míry čeští mluvčí studující španělštinu, italštinu a portugalštinu používají ve svých cílových jazycích ráz, nebo vázání, a porovnává je s rodilými mluvčími. V článku jsou diskutovány také metodologické implikace pro výuku románských jazyků v českém prostředí.cs
dc.description.abstractThis study examine the extent to which Czech learners of Spanish, Italian and Portuguese use glottal stops or linking in their target language, and compare them with native speakers. Methodological implications for the teaching of Romance languages in the Czech context are also discussed.en
dc.language.isocs
dc.relation.urlhttps://doi.org/10.14712/23366591.2022.2.1
dc.rightsCreative Commons Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Nezpracovávejte 2.0 Genericcs
dc.rightsCreative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivativeWorks 2.0 Genericen
dc.titleRáz ve španělštině, italštině a portugalštině českých mluvčíchcs
dcterms.accessRightsrestrictedAccess
dcterms.licensehttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/legalcode
dc.date.updated2023-10-02T06:14:05Z
dc.subject.keywordrázcs
dc.subject.keywordvázánícs
dc.subject.keywordosvojování cizího jazykacs
dc.subject.keywordrománské jazykycs
dc.subject.keywordčeštinacs
dc.subject.keywordglottal stopen
dc.subject.keywordlinkingen
dc.subject.keywordsecond language acquisitionen
dc.subject.keywordRomance languagesen
dc.subject.keywordCzechen
dc.relation.fundingReferenceinfo:eu-repo/grantAgreement/MSM/EF/EF16_019/0000734
dc.relation.fundingReferenceinfo:eu-repo/grantAgreement/UK/COOP/COOP
dc.date.embargoStartDate2023-10-02
dc.type.obd73
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.identifier.doi10.14712/23366591.2022.2.1
dc.identifier.eidScopus2-s2.0-85134742180
dc.identifier.obd617188
dc.identifier.rivRIV/00216208:11210/22:10449529
dc.subject.rivPrimary60000::60200::60203
dcterms.isPartOf.nameČasopis pro moderní filologii
dcterms.isPartOf.issn0008-7386
dcterms.isPartOf.journalYear2022
dcterms.isPartOf.journalVolume104
dcterms.isPartOf.journalIssue2
uk.faculty.primaryId114
uk.faculty.primaryNameFilozofická fakultacs
uk.faculty.primaryNameFaculty of Artsen
uk.department.primaryId833
uk.department.primaryNameÚstav románských studiícs
uk.department.primaryNameDepartment of Romance Studiesen
uk.department.secondaryId786
uk.department.secondaryNameFonetický ústavcs
uk.department.secondaryNameInstitute of Phoneticsen
dc.title.translatedThe Glottal Stop in Czech Learners' Spanish, Italian and Portugueseen
dc.description.pageRange159-176
dc.type.obdHierarchyCsČLÁNEK V ČASOPISU::článek v časopisu::původní článekcs
dc.type.obdHierarchyEnJOURNAL ARTICLE::journal article::original articleen
dc.type.obdHierarchyCode73::152::206en
uk.displayTitleRáz ve španělštině, italštině a portugalštině českých mluvčíchcs
uk.displayTitle.translatedThe Glottal Stop in Czech Learners’ Spanish, Italian and Portugueseen


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam