Vážení uživatelé, vítáme Vás v nové podobě uživatelského rozhraní Repozitáře publikační činnosti UK. Budeme rádi, když nám věnujete chvíli Vašeho času a poskytnete nám k nové podobě repozitáře zpětnou vazbu.

Dear users, welcome to the new interface of the Charles University Publication Repository. We would appreciate it if you could take a moment of your time to provide us with feedback on the new design of the repository.

Dotazník pro zpětnou vazbu je dostupný na URL adrese / The feedback questionnaire is available at the URL address: https://forms.office.com/e/ueBL8SYPZt

Zobrazit minimální záznam

Marketingový mix v sociálních službách - úskalí a doporučení

dc.contributor.authorVojtíšek, Petr
dc.contributor.authorHricová, Alena
dc.date.accessioned2023-02-22T14:41:10Z
dc.date.available2023-02-22T14:41:10Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14178/1733
dc.description.abstractČlánek se zaměřuje na specifika prodeje sociálních služeb při využití teorie marketingového mixu. Rozebírá jednotlivé položky marketingového mixu a jejich aplikaci v sociální práci a sociálních službách.cs
dc.description.abstractThe article focuses on the specifics of selling social services using the marketing mix theory. It analyzes the individual items of the marketing mix and their application in social work and social services.en
dc.language.isocs
dc.relation.urlhttps://www.socialnisluzby.eu/images/obr/1666856977_brezen-final.pdf
dc.rightsTento výsledek je zpřístupněn v režimu gratis open access, tj. pouze pro čtení. V souladu s § 30 zákona č. 121/2000 Sb., autorského zákona, lze plný text z repozitáře také stáhnout, případně vytisknout, ale pouze pro osobní potřebu.cs
dc.rightsThe fulltext is published in the repository as read-only, i.e. in gratis open access mode. Repository visitors are entitled to download and print the fulltext published without a licence for their personal use only (in accordance with § 30 of Act No. 121/2000 Coll., the Copyright Act).en
dc.titleMarketingový mix v sociálních službách - úskalí a doporučenícs
dcterms.accessRightsembargoedAccess
dc.date.updated2023-10-02T06:14:44Z
dc.subject.keywordmarketingcs
dc.subject.keywordsociální prácecs
dc.subject.keywordsociální službycs
dc.subject.keywordMarketingen
dc.subject.keywordSocial Worken
dc.subject.keywordSocial Servicesen
dc.relation.fundingReferenceinfo:eu-repo/grantAgreement/UK/PROGRES/Q15
dc.date.embargoStartDate2023-10-02
dc.date.embargoEndDate2032-06-30
dc.type.obd73
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/submittedVersion
dc.identifier.obd621659
dc.subject.rivPrimary50000::50400::50403
dcterms.isPartOf.nameSociální služby
dcterms.isPartOf.issn1803-7348
dcterms.isPartOf.journalYear2022
dcterms.isPartOf.journalVolume2022
dcterms.isPartOf.journalIssue3
uk.faculty.primaryId114
uk.faculty.primaryNameFilozofická fakultacs
uk.faculty.primaryNameFaculty of Artsen
uk.department.primaryId872
uk.department.primaryNameKatedra sociální prácecs
uk.department.primaryNameDepartment of Social Worken
dc.title.translatedMarketing Mix in Social Services – Pitfalls and Recommendationsen
dc.description.pageRange26-28
dc.type.obdHierarchyCsČLÁNEK V ČASOPISU::článek v časopisu::původní článekcs
dc.type.obdHierarchyEnJOURNAL ARTICLE::journal article::original articleen
dc.type.obdHierarchyCode73::152::206en
uk.displayTitleMarketingový mix v sociálních službách - úskalí a doporučenícs
uk.displayTitle.translatedMarketing Mix in Social Services – Pitfalls and Recommendationsen


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam