Marketingový mix v sociálních službách - úskalí a doporučení
( Marketing Mix in Social Services – Pitfalls and Recommendations )
Author
Vojtíšek, Petr
Hricová, Alena
Publication date
2022Published in
Sociální službyVolume / Issue
2022 (3)ISBN / ISSN
ISSN: 1803-7348Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Článek se zaměřuje na specifika prodeje sociálních služeb při využití teorie marketingového mixu. Rozebírá jednotlivé položky marketingového mixu a jejich aplikaci v sociální práci a sociálních službách.
The article focuses on the specifics of selling social services using the marketing mix theory. It analyzes the individual items of the marketing mix and their application in social work and social services.
Keywords
marketing, sociální práce, sociální služby
Marketing, Social Work, Social Services
Permanent link
https://hdl.handle.net/20.500.14178/1733License
Tento výsledek je zpřístupněn v režimu gratis open access, tj. pouze pro čtení. V souladu s § 30 zákona č. 121/2000 Sb., autorského zákona, lze plný text z repozitáře také stáhnout, případně vytisknout, ale pouze pro osobní potřebu.