Marketingový mix v sociálních službách - úskalí a doporučení
Marketing Mix in Social Services – Pitfalls and Recommendations
Zobrazit/ otevřít
článek SOc. služby 3 22.pdf (8.123Mb)(dostupný od: 2032-06-30)
Datum
2022Autor
Vojtíšek, Petr
Hricová, Alena
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt (cs)
Článek se zaměřuje na specifika prodeje sociálních služeb při využití teorie marketingového mixu. Rozebírá jednotlivé položky marketingového mixu a jejich aplikaci v sociální práci a sociálních službách.Abstrakt (en)
The article focuses on the specifics of selling social services using the marketing mix theory. It analyzes the individual items of the marketing mix and their application in social work and social services.Trvalý odkaz
https://hdl.handle.net/20.500.14178/1733Licence
Tento výsledek je zpřístupněn v režimu gratis open access, tj. pouze pro čtení. V souladu s § 30 zákona č. 121/2000 Sb., autorského zákona, lze plný text z repozitáře také stáhnout, případně vytisknout, ale pouze pro osobní potřebu.