Marketingový mix v sociálních službách - úskalí a doporučení
( Marketing Mix in Social Services – Pitfalls and Recommendations )
Autor
Vojtíšek, Petr
Hricová, Alena
Datum vydání
2022Publikováno v
Sociální službyRočník / Číslo vydání
2022 (3)ISBN / ISSN
ISSN: 1803-7348Metadata
Zobrazit celý záznamKolekce
Abstrakt
Článek se zaměřuje na specifika prodeje sociálních služeb při využití teorie marketingového mixu. Rozebírá jednotlivé položky marketingového mixu a jejich aplikaci v sociální práci a sociálních službách.
The article focuses on the specifics of selling social services using the marketing mix theory. It analyzes the individual items of the marketing mix and their application in social work and social services.
Klíčová slova
marketing, sociální práce, sociální služby
Marketing, Social Work, Social Services
Trvalý odkaz
https://hdl.handle.net/20.500.14178/1733Licence
Tento výsledek je zpřístupněn v režimu gratis open access, tj. pouze pro čtení. V souladu s § 30 zákona č. 121/2000 Sb., autorského zákona, lze plný text z repozitáře také stáhnout, případně vytisknout, ale pouze pro osobní potřebu.