Přeskočit na obsah

Repozitář publikační činnosti

    • čeština
    • English
  • čeština 
    • čeština
    • English
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Repozitář publikační činnosti UK
  • Fakulty
  • Matematicko-fyzikální fakulta
  • Zobrazit záznam
  • Repozitář publikační činnosti UK
  • Fakulty
  • Matematicko-fyzikální fakulta
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Různé? Stejné! – využití různých reprezentací ve výuce

( Misc? The same! - multiple representation in teaching )

jiný příspěvek v konferenčním sborníku
Creative Commons License IconCreative Commons BY Icon
cs
vydavatelská verze
  • žádná další verze
Thumbnail
File can be accessed only after logging in.Přístupné po přihlášení
Autor
Koupilová, ZdeňkaORCiD Profile - 0000-0002-5620-5342WoS Profile - J-1055-2017Scopus Profile - 15057615500
Holubová, Renáta
Přírodovědecká fakulta Univerzity Palackého v Olomouci
Datum vydání
2022
Publikováno v
Veletrh nápadů učitelů fyziky 27
Nakladatel / Místo vydání
Univerzita Palackého v Olomouci (Olomouc)
ISBN / ISSN
ISBN: 978-80-244-6217-2
Informace o financování
UK/PROGRES/Q17
Metadata
Zobrazit celý záznam
Kolekce
  • Matematicko-fyzikální fakulta
Abstrakt
Umět rozpoznat danou fyzikální či matematickou veličinu, jev či zákon vrůzných reprezentacích je známkou hlubšího pochopení jeho významu. Sadykaret s názvem Různé? Stejné! umožňují provádět mnoho velmi různorodýchaktivit vhodných do hodin na druhém stupni ZŠ či jako jednodušší opakovánína SŠ.
 
Being able to recognize a given physical or mathematical quantity, phenomenon, or law in different representations is a sign of a deeper understanding of its meaning. Card sets titled Misc? The same! they allow you to carry out many very diverse activities suitable for lessons at the second level of primary school or as simple repetition at secondary school.
Zobrazit v dalších jazycích
Klíčová slova
výuka fyziky, hra ve výuce, multičetné reprezentace, aktivní učení
 
physics teaching, learning game, multiple representation, active teaching and learning
Zobrazit v dalších jazycích
Trvalý odkaz
https://hdl.handle.net/20.500.14178/2237
Licence

Licence pro užití plného textu výsledku: Creative Commons Uveďte původ 4.0 International

Zobrazit podmínky licence

xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-publication-version-

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
Atmire NV
 

 

O repozitáři

O tomto repozitářiAkceptované druhy výsledkůPovinné popisné údajePoučeníCC licence

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekcePracovištěDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekcePracovištěDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
Atmire NV