dc.contributor.author | Koupilová, Zdeňka | |
dc.contributor.editor | Holubová, Renáta | |
dc.date.accessioned | 2024-02-07T10:10:49Z | |
dc.date.available | 2024-02-07T10:10:49Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14178/2237 | |
dc.description.abstract | Umět rozpoznat danou fyzikální či matematickou veličinu, jev či zákon vrůzných reprezentacích je známkou hlubšího pochopení jeho významu. Sadykaret s názvem Různé? Stejné! umožňují provádět mnoho velmi různorodýchaktivit vhodných do hodin na druhém stupni ZŠ či jako jednodušší opakovánína SŠ. | cs |
dc.description.abstract | Being able to recognize a given physical or mathematical quantity, phenomenon, or law in different representations is a sign of a deeper understanding of its meaning. Card sets titled Misc? The same! they allow you to carry out many very diverse activities suitable for lessons at the second level of primary school or as simple repetition at secondary school. | en |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Univerzita Palackého v Olomouci | |
dc.relation.url | https://vnuf.upol.cz/vnuf27_sbornik.pdf | |
dc.rights | Creative Commons Uveďte původ 4.0 International | cs |
dc.rights | Creative Commons Attribution 4.0 International | en |
dc.title | Různé? Stejné! – využití různých reprezentací ve výuce | cs |
dcterms.accessRights | restrictedAccess | |
dcterms.license | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode | |
dc.date.updated | 2024-02-07T10:10:49Z | |
dc.subject.keyword | výuka fyziky | cs |
dc.subject.keyword | hra ve výuce | cs |
dc.subject.keyword | multičetné reprezentace | cs |
dc.subject.keyword | aktivní učení | cs |
dc.subject.keyword | physics teaching | en |
dc.subject.keyword | learning game | en |
dc.subject.keyword | multiple representation | en |
dc.subject.keyword | active teaching and learning | en |
dc.publisher.publicationPlace | Olomouc | |
dc.relation.fundingReference | info:eu-repo/grantAgreement/UK/PROGRES/Q17 | |
dc.date.embargoStartDate | 2024-02-07 | |
dc.contributor.organizer | Přírodovědecká fakulta Univerzity Palackého v Olomouci | |
dc.type.obd | 57 | |
dc.type.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.identifier.obd | 621305 | |
dc.identifier.riv | RIV/00216208:11320/22:10453646 | |
dc.subject.rivPrimary | 50000::50300::50301 | |
dc.description.edition | 1 | |
dcterms.isPartOf.name | Veletrh nápadů učitelů fyziky 27 | |
dcterms.isPartOf.journalYear | 2022 | |
dcterms.isPartOf.isbn | 978-80-244-6217-2 | |
uk.faculty.primaryId | 116 | |
uk.faculty.primaryName | Matematicko-fyzikální fakulta | cs |
uk.faculty.primaryName | Faculty of Mathematics and Physics | en |
uk.department.primaryId | 1215 | |
uk.department.primaryName | Katedra didaktiky fyziky | cs |
uk.department.primaryName | Department of Physics Education | en |
uk.event.name | Veletrh nápadů učitelů fyziky 27 | |
dc.title.translated | Misc? The same! - multiple representation in teaching | en |
dc.description.pageRange | 156-158 | |
dc.type.obdHierarchyCs | PŘÍSPĚVEK V KONFERENČNÍM SBORNÍKU::příspěvek v konferenčním sborníku::jiný příspěvek v konferenčním sborníku | cs |
dc.type.obdHierarchyEn | PAPER IN CONFERENCE PROCEEDINGS::article in proceedings::other article in proceedings | en |
dc.type.obdHierarchyCode | 57::148::311 | en |
uk.displayTitle | Různé? Stejné! – využití různých reprezentací ve výuce | cs |
uk.displayTitle.translated | Misc? The same! - multiple representation in teaching | en |