Show simple item record

Různé? Stejné! – využití různých reprezentací ve výuce

dc.contributor.authorKoupilová, Zdeňka
dc.contributor.editorHolubová, Renáta
dc.date.accessioned2024-02-07T10:10:49Z
dc.date.available2024-02-07T10:10:49Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14178/2237
dc.description.abstractUmět rozpoznat danou fyzikální či matematickou veličinu, jev či zákon vrůzných reprezentacích je známkou hlubšího pochopení jeho významu. Sadykaret s názvem Různé? Stejné! umožňují provádět mnoho velmi různorodýchaktivit vhodných do hodin na druhém stupni ZŠ či jako jednodušší opakovánína SŠ.cs
dc.description.abstractBeing able to recognize a given physical or mathematical quantity, phenomenon, or law in different representations is a sign of a deeper understanding of its meaning. Card sets titled Misc? The same! they allow you to carry out many very diverse activities suitable for lessons at the second level of primary school or as simple repetition at secondary school.en
dc.language.isocs
dc.publisherUniverzita Palackého v Olomouci
dc.relation.urlhttps://vnuf.upol.cz/vnuf27_sbornik.pdf
dc.rightsCreative Commons Uveďte původ 4.0 Internationalcs
dc.rightsCreative Commons Attribution 4.0 Internationalen
dc.titleRůzné? Stejné! – využití různých reprezentací ve výucecs
dcterms.accessRightsrestrictedAccess
dcterms.licensehttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode
dc.date.updated2024-02-07T10:10:49Z
dc.subject.keywordvýuka fyzikycs
dc.subject.keywordhra ve výucecs
dc.subject.keywordmultičetné reprezentacecs
dc.subject.keywordaktivní učenícs
dc.subject.keywordphysics teachingen
dc.subject.keywordlearning gameen
dc.subject.keywordmultiple representationen
dc.subject.keywordactive teaching and learningen
dc.publisher.publicationPlaceOlomouc
dc.relation.fundingReferenceinfo:eu-repo/grantAgreement/UK/PROGRES/Q17
dc.date.embargoStartDate2024-02-07
dc.contributor.organizerPřírodovědecká fakulta Univerzity Palackého v Olomouci
dc.type.obd57
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.identifier.obd621305
dc.identifier.rivRIV/00216208:11320/22:10453646
dc.subject.rivPrimary50000::50300::50301
dc.description.edition1
dcterms.isPartOf.nameVeletrh nápadů učitelů fyziky 27
dcterms.isPartOf.journalYear2022
dcterms.isPartOf.isbn978-80-244-6217-2
uk.faculty.primaryId116
uk.faculty.primaryNameMatematicko-fyzikální fakultacs
uk.faculty.primaryNameFaculty of Mathematics and Physicsen
uk.department.primaryId1215
uk.department.primaryNameKatedra didaktiky fyzikycs
uk.department.primaryNameDepartment of Physics Educationen
uk.event.nameVeletrh nápadů učitelů fyziky 27
dc.title.translatedMisc? The same! - multiple representation in teachingen
dc.description.pageRange156-158
dc.type.obdHierarchyCsPŘÍSPĚVEK V KONFERENČNÍM SBORNÍKU::příspěvek v konferenčním sborníku::jiný příspěvek v konferenčním sborníkucs
dc.type.obdHierarchyEnPAPER IN CONFERENCE PROCEEDINGS::article in proceedings::other article in proceedingsen
dc.type.obdHierarchyCode57::148::311en
uk.displayTitleRůzné? Stejné! – využití různých reprezentací ve výucecs
uk.displayTitle.translatedMisc? The same! - multiple representation in teachingen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record