RETHINKING ASSESSMENT IN TEACHER EDUCATION: MENTAL HEALTH AND NEW EDUCATIONAL PERSPECTIVES
![Thumbnail](/bitstream/handle/20.500.14178/2459/14992-Texto%20do%20Artigo-61096-2-10-20230522.pdf.jpg?sequence=5&isAllowed=y)
Datum vydání
2023Publikováno v
Debates em EducaçãoRočník / Číslo vydání
15 (37)ISBN / ISSN
ISSN: 2175-6600ISBN / ISSN
eISSN: 2175-6600Metadata
Zobrazit celý záznamKolekce
Tato publikace má vydavatelskou verzi s DOI 10.28998/2175-6600.2023v15n37pe14992
Abstrakt
This action research in education discusses the relationship between learning assessments and students' mental health, focusing on a Teacher Educationcourse at a university in the Czech Republic. Institutional and relational practicesare identifiedto foster better assessment opportunities.
Klíčová slova
Teacher Education, Learning Assessment, Mental Health
Trvalý odkaz
https://hdl.handle.net/20.500.14178/2459Licence
Licence pro užití plného textu výsledku: Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Nezpracovávejte 4.0 International