Metodická příručka Předškolní a prvostupňové vzdělávání Pedagogická diagnostika v mateřské škole
( Methodical manual Preschool and primary education Pedagogical diagnostics in kindergarten )
Abstrakt
Metodická příručka vznikla v rámci projektu SYPO realizovaného NPI ČR. Cílem příručky je pomoci učitelům a podpořit realizaci pedagogické diagnostiky v mateřských školách, seznámit učitele mateřských škol s různými typy pedagogické diagnostiky, jejími cíli a využitím v souladu s RVP PV.
The methodological manual was created as part of the SYPO project implemented by the NPI of the Czech Republic. The goal of the manual is to help teachers and support the implementation of pedagogical diagnostics in kindergartens, to familiarize kindergarten teachers with different types of pedagogical diagnostics, their goals and use in accordance with the RVP PV.
Klíčová slova
předškolní vzdělávání, pedagogická diagnostika, individualizace, portfolio, formativní hodnocení
Preschool education, pedagogical diagnostics, individualization, portfolio, formative assessment
Trvalý odkaz
https://hdl.handle.net/20.500.14178/2520Licence
Licence pro užití plného textu výsledku: Creative Commons Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0 International