Příklad tvorby vážné digitální hry na základě zkušeností z kurzu „Design vážných her“ na letní škole v Tallinu
( An example of designing a serious digital game based on experiences from Design of serious games summer school course in Tallin )
Publication date
2022Published in
Pedagogická orientaceVolume / Issue
32 (2)ISBN / ISSN
ISSN: 1211-4669ISBN / ISSN
eISSN: 1805-9511Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Letní škola v Tallinu probíhala od 11. do 29. 7. 2022 a nabídla studentům 22 kurzů nejrůznějšího zaměření. Kurz, jehož jsem byla účastníkem, s názvem "Design vážných her" probíhal od 18. do 22.7 a zúčastnilo se jej 14 lidí z celého světa (Německo, Rakousko, Švýcarsko, USA, Brazílie, Chile, Itálie, Řecko, Sýrie, Nizozemsko, Francie). Hlavními vyučujícími byli Martin Sillaots a Mikhail Fiadotau z oddělení Digitálních technologií Tallinské univerzity.
Letní škola v Tallinu probíhala od 11. do 29. 7. 2022 a nabídla studentům 22 kurzů nejrůznějšího zaměření. Kurz, jehož jsem byla účastníkem, s názvem "Design vážných her" probíhal od 18. do 22.7 a zúčastnilo se jej 14 lidí z celého světa (Německo, Rakousko, Švýcarsko, USA, Brazílie, Chile, Itálie, Řecko, Sýrie, Nizozemsko, Francie). Hlavními vyučujícími byli Martin Sillaots a Mikhail Fiadotau z oddělení Digitálních technologií Tallinské univerzity.
Permanent link
https://hdl.handle.net/20.500.14178/2554License
Full text of this result is licensed under: Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Nezpracovávejte 4.0 International