Zobrazit minimální záznam

“A better me”: Using acoustically modified learner voices as models

dc.contributor.authorHenderson, Alice
dc.contributor.authorSkarnitzl, Radek
dc.date.accessioned2023-01-17T08:40:39Z
dc.date.available2023-01-17T08:40:39Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14178/1646
dc.description.abstractThe paper presents the results of an intervention which sought to improve the production of prominence-related features in L2 English by four French-speaking university lecturers by using their acoustically modified voices.en
dc.description.abstractStudie představuje výsledky pedagogické intervence, jejímž cílem bylo zlepšit výslovnost rysů souvisejících s prominencí v angličtině jako cizím jazyce čtyř francouzsky hovořících univerzitních profesorů, a to za pomocí využití jejich akusticky modifikovaných hlasů.cs
dc.language.isoen
dc.relation.urlhttp://hdl.handle.net/10125/73462
dc.rightsCreative Commons Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Nezpracovávejte 4.0 Internationalcs
dc.rightsCreative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivativeWorks 4.0 Internationalen
dc.title“A better me”: Using acoustically modified learner voices as modelsen
dcterms.accessRightsopenAccess
dcterms.licensehttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode
dc.date.updated2023-10-02T06:13:59Z
dc.subject.keywordpronunciation teachingen
dc.subject.keywordL2 Englishen
dc.subject.keywordprominenceen
dc.subject.keywordvýuka výslovnostics
dc.subject.keywordcizinecká angličtinacs
dc.subject.keywordprominencecs
dc.rights.startDate2022-02-14
dc.relation.fundingReferenceinfo:eu-repo/grantAgreement/UK/COOP/COOP
dc.relation.fundingReferenceinfo:eu-repo/grantAgreement/MSM/EF/EF16_019/0000734
dc.date.embargoStartDate2023-10-02
dc.type.obd73
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.identifier.utWos000870329900001
dc.identifier.obd619435
dc.identifier.rivRIV/00216208:11210/22:10451776
dc.subject.rivPrimary60000::60200::60203
dcterms.isPartOf.nameLanguage Learning and Technology
dcterms.isPartOf.issn1094-3501
dcterms.isPartOf.journalYear2022
dcterms.isPartOf.journalVolume26
dcterms.isPartOf.journalIssue1
uk.faculty.primaryId114
uk.faculty.primaryNameFilozofická fakultacs
uk.faculty.primaryNameFaculty of Artsen
uk.department.primaryId786
uk.department.primaryNameFonetický ústavcs
uk.department.primaryNameInstitute of Phoneticsen
dc.title.translated"Lepší já": Využití akusticky modifikovaného hlasu studentů jako modelucs
dc.description.pageRange1-21
dc.type.obdHierarchyCsČLÁNEK V ČASOPISU::článek v časopisu::původní článekcs
dc.type.obdHierarchyEnJOURNAL ARTICLE::journal article::original articleen
dc.type.obdHierarchyCode73::152::206en
uk.displayTitle“A better me”: Using acoustically modified learner voices as modelsen
uk.displayTitle.translated"Lepší já": Využití akusticky modifikovaného hlasu studentů jako modelucs


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam