dc.contributor.author | Henderson, Alice | |
dc.contributor.author | Skarnitzl, Radek | |
dc.date.accessioned | 2023-01-17T08:40:39Z | |
dc.date.available | 2023-01-17T08:40:39Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14178/1646 | |
dc.description.abstract | The paper presents the results of an intervention which sought to improve the production of prominence-related features in L2 English by four French-speaking university lecturers by using their acoustically modified voices. | en |
dc.description.abstract | Studie představuje výsledky pedagogické intervence, jejímž cílem bylo zlepšit výslovnost rysů souvisejících s prominencí v angličtině jako cizím jazyce čtyř francouzsky hovořících univerzitních profesorů, a to za pomocí využití jejich akusticky modifikovaných hlasů. | cs |
dc.language.iso | en | |
dc.relation.url | http://hdl.handle.net/10125/73462 | |
dc.rights | Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Nezpracovávejte 4.0 International | cs |
dc.rights | Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivativeWorks 4.0 International | en |
dc.title | “A better me”: Using acoustically modified learner voices as models | en |
dcterms.accessRights | openAccess | |
dcterms.license | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode | |
dc.date.updated | 2023-10-02T06:13:59Z | |
dc.subject.keyword | pronunciation teaching | en |
dc.subject.keyword | L2 English | en |
dc.subject.keyword | prominence | en |
dc.subject.keyword | výuka výslovnosti | cs |
dc.subject.keyword | cizinecká angličtina | cs |
dc.subject.keyword | prominence | cs |
dc.rights.startDate | 2022-02-14 | |
dc.relation.fundingReference | info:eu-repo/grantAgreement/UK/COOP/COOP | |
dc.relation.fundingReference | info:eu-repo/grantAgreement/MSM/EF/EF16_019/0000734 | |
dc.date.embargoStartDate | 2023-10-02 | |
dc.type.obd | 73 | |
dc.type.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.identifier.utWos | 000870329900001 | |
dc.identifier.obd | 619435 | |
dc.identifier.riv | RIV/00216208:11210/22:10451776 | |
dc.subject.rivPrimary | 60000::60200::60203 | |
dcterms.isPartOf.name | Language Learning and Technology | |
dcterms.isPartOf.issn | 1094-3501 | |
dcterms.isPartOf.journalYear | 2022 | |
dcterms.isPartOf.journalVolume | 26 | |
dcterms.isPartOf.journalIssue | 1 | |
uk.faculty.primaryId | 114 | |
uk.faculty.primaryName | Filozofická fakulta | cs |
uk.faculty.primaryName | Faculty of Arts | en |
uk.department.primaryId | 786 | |
uk.department.primaryName | Fonetický ústav | cs |
uk.department.primaryName | Institute of Phonetics | en |
dc.title.translated | "Lepší já": Využití akusticky modifikovaného hlasu studentů jako modelu | cs |
dc.description.pageRange | 1-21 | |
dc.type.obdHierarchyCs | ČLÁNEK V ČASOPISU::článek v časopisu::původní článek | cs |
dc.type.obdHierarchyEn | JOURNAL ARTICLE::journal article::original article | en |
dc.type.obdHierarchyCode | 73::152::206 | en |
uk.displayTitle | “A better me”: Using acoustically modified learner voices as models | en |
uk.displayTitle.translated | "Lepší já": Využití akusticky modifikovaného hlasu studentů jako modelu | cs |