Program Začít spolu jako inovace měnící tvář českého školství
( The Step By Step Programme as an Inovation Changingthe Face of the Education System in the Czech Republic )
Datum vydání
2022Publikováno v
PedagogikaRočník / Číslo vydání
72 (2)ISBN / ISSN
ISSN: 0031-3815ISBN / ISSN
eISSN: 2336-2189Metadata
Zobrazit celý záznamKolekce
Tato publikace má vydavatelskou verzi s DOI 10.14712/23362189.2021.2103
Abstrakt
Cílem diskusního příspěvku je analyticky reflektovat vývoj a zejména přínos vzdělávacího programu Začít spolu na poli inovací preprimárního a primárního vzdělávání v České republice. Záměrem je nejen popsat konkrétní kvalitativní změny, které program vnesl a vnáší do každodenní pedagogické praxe škol, ale rovněž zachytit dopady implementace programu Začít spolu na širší terén kurikulární reformy a kvality učitelské profese.
The aim of the discussion paper is to analytically reflect on the development and especially the contribution of the Start Together educational programme in the field of innovations in pre-primary and primary education in the Czech Republic. The intention is not only to describe the specific qualitative changes that the programme has brought and is bringing to the everyday pedagogical practice of schools, but also to capture the impact o fthe implementation of the Start Together programme on the wider field of curriculum reform and the quality of the teaching profession.
Klíčová slova
Začít spolu, inovace ve vzdělávání, základní vzdělávání, předškolní vzdělávání, kurikulární reforma, profesní standard, profesní rozvoj, vzájemná kolegiální podpora, metoda skupinové reflexe Wanda
Step by Step, innovations in education, primary education, early childhood education, curriculum reform, professional standards, professional development, peer peer support, Wanda group reflection method.
Trvalý odkaz
https://hdl.handle.net/20.500.14178/2449Licence
Licence pro užití plného textu výsledku: Creative Commons Uveďte původ 4.0 International