Zobrazit minimální záznam

Program Začít spolu jako inovace měnící tvář českého školství

dc.contributor.authorPoche Kargerová, Jana
dc.contributor.authorSeberová, Alena
dc.contributor.authorVěra, Váňová Krejčová
dc.date.accessioned2024-05-14T13:10:47Z
dc.date.available2024-05-14T13:10:47Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14178/2449
dc.description.abstractCílem diskusního příspěvku je analyticky reflektovat vývoj a zejména přínos vzdělávacího programu Začít spolu na poli inovací preprimárního a primárního vzdělávání v České republice. Záměrem je nejen popsat konkrétní kvalitativní změny, které program vnesl a vnáší do každodenní pedagogické praxe škol, ale rovněž zachytit dopady implementace programu Začít spolu na širší terén kurikulární reformy a kvality učitelské profese.cs
dc.description.abstractThe aim of the discussion paper is to analytically reflect on the development and especially the contribution of the Start Together educational programme in the field of innovations in pre-primary and primary education in the Czech Republic. The intention is not only to describe the specific qualitative changes that the programme has brought and is bringing to the everyday pedagogical practice of schools, but also to capture the impact o fthe implementation of the Start Together programme on the wider field of curriculum reform and the quality of the teaching profession.en
dc.language.isocs
dc.relation.urlhttps://doi.org/10.14712/23362189.2021.2103
dc.rightsCreative Commons Uveďte původ 4.0 Internationalcs
dc.rightsCreative Commons Attribution 4.0 Internationalen
dc.titleProgram Začít spolu jako inovace měnící tvář českého školstvícs
dcterms.accessRightsopenAccess
dcterms.licensehttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode
dc.date.updated2024-05-15T11:40:45Z
dc.subject.keywordZačít spolucs
dc.subject.keywordinovace ve vzdělávánícs
dc.subject.keywordzákladní vzdělávánícs
dc.subject.keywordpředškolní vzdělávánícs
dc.subject.keywordkurikulární reformacs
dc.subject.keywordprofesní standardcs
dc.subject.keywordprofesní rozvojcs
dc.subject.keywordvzájemná kolegiální podporacs
dc.subject.keywordmetoda skupinové reflexe Wandacs
dc.subject.keywordStep by Stepen
dc.subject.keywordinnovations in educationen
dc.subject.keywordprimary educationen
dc.subject.keywordearly childhood educationen
dc.subject.keywordcurriculum reformen
dc.subject.keywordprofessional standardsen
dc.subject.keywordprofessional developmenten
dc.subject.keywordpeer peer supporten
dc.subject.keywordWanda group reflection method.en
dc.identifier.eissn2336-2189
dc.relation.fundingReferenceinfo:eu-repo/grantAgreement/UK/COOP/COOP
dc.date.embargoStartDate2024-05-15
dc.type.obd73
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.identifier.doi10.14712/23362189.2021.2103
dc.identifier.obd616647
dc.subject.rivPrimary50000::50300::50301
dcterms.isPartOf.namePedagogika
dcterms.isPartOf.issn0031-3815
dcterms.isPartOf.journalYear2022
dcterms.isPartOf.journalVolume72
dcterms.isPartOf.journalIssue2
uk.faculty.primaryId117
uk.faculty.primaryNamePedagogická fakultacs
uk.faculty.primaryNameFaculty of Educationen
uk.department.primaryId1578
uk.department.primaryNameKatedra preprimární a primární pedagogikycs
uk.department.primaryNameDepartment of Pre-primary and Primary Educationen
uk.department.secondaryId1645
uk.department.secondaryNameDohodycs
uk.department.secondaryNameAgreementsen
dc.title.translatedThe Step By Step Programme as an Inovation Changingthe Face of the Education System in the Czech Republicen
dc.description.pageRange315-336
dc.type.obdHierarchyCsČLÁNEK V ČASOPISU::článek v časopisu::jiný článekcs
dc.type.obdHierarchyEnJOURNAL ARTICLE::journal article::other articleen
dc.type.obdHierarchyCode73::152::200en
uk.displayTitleProgram Začít spolu jako inovace měnící tvář českého školstvícs
uk.displayTitle.translatedThe Step By Step Programme as an Inovation Changingthe Face of the Education System in the Czech Republicen


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam